maanantaina, toukokuuta 07, 2007

2h+k+s...

Niin, otsikko sen taitaa kertoa suoraan ja kattavasti. Kävin vilkaisemassa kunnan vuokrarivaria ja sieltä näyttäisi löytyvän sellainen kaksio, jossa olisi mukavampi asua kuin kerrostalossa. Onnellista kyllä, tässä kaksiossa olisi oma sauna. Vihdoin ja viimein minä pääsen normaalielämään, jossa saunan voi lämmittää silloin, kun siihen kokee tarvetta, eikä tarvitse miettiä, milloin minun saunavuoroni olikaan.

Asunto oli kaikkiaan ihan näppärän oloinen. 62 neliötä kohtuudella järkevään pohjapiirrokseen jaettuna. Kaappitilaa oli huomattavasti enemmän kuin tämän hetkisessä asunnossa, keittiössäkin täydet kaapistot. Luksuspuolesta vastasi sitten makuuhuoneen yhteydessä oleva vaatehuone. Jahka asunnon pintaremontti ja korjaustyöt tulevat valmiiksi, olen hyvinkin iloisesti siirtämässä maallisen omaisuuteni pari kilometriä kauemmas työmaasta. Mikä tahansa muutos pois päin työmaasta on aina iloinen asia..

Vuokra tietysti nousee, mutta minä olen valmis vähän enemmän maksamaan siitä hyvästä, että saan elää rauhassa maan tasossa, käydä aamukahvilla ulkona ja saunoa kun haluttaa. Ehkä sitä uskaltaa kohta kutsua jopa ihmisiä kyläänkin. Tai sitten ei...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti