tiistaina, lokakuuta 07, 2008

Kysyvälle vastataan...

Tämä on jostain blogista kaivettu meemi omaksi viihteeksi.. Sopii kysyä, mitä oraakkeli vastaa, kun näitä asioita tässä järjestyksessä kyselee. Kielen voi muokata itselleen sopivaksi, esmes oman murteensa mukaan.


http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli


1. Mikä minun nimeni on? - Heta.
2. Missä minä asun? - Naimassa.
3. Mikä minä mahdan olla? - Rentoutuminen.
4. Millainen minä olen? - Sua tekis mieli vähän pusuttaakin muuten, oot ihana! :)
5. Kuka minä oikeasti olen? - Pieni prinsessa, jonka patjan alla on herne.
6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni? - Iso vehje.
7. Mikä on ollut turhinta elämässäni? - Panetus.
8. Mikä on minun mielestäni maailman arvokkain asia? - Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.
9. Miltä minä näytän? - Tosi hyvälle.
10. Miltä minä tunnun? - Suolalta.
11. Miltä minä maistun? - Äläs jäkätä.
12. Miltä minä tuoksun? - Raudalta.
13. Missä minun kuuluisi olla? - Kaapissa.
14. Mikä minun kuuluisi olla? - Postikortti.
15. Mistä minut löytää? - Mistä vain kunhan vain jaksat etsiä!!
16. Mikä ikäinen minä olen? - Naispuolisten käyttäjien vuoksi emme julkaise ikiä.
17. Mikä minun sukupuoleni on? - Hmm. Kyllä mä näin ku se osti terveyssiteitä, kai se eukko on.
18. Montako henkeä tähän pitikään haastaa? - Voi kuule enemmän kuin sinulla on kengissä hiekkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti