No, joka tapauksessa ensi viikolle on sovittu korjausaika. Sitten saa ajella tyyriisti sijaisautolla ne päivät, jotka oman rutkun korjaamiseen menee. Ei vaan kehtaa pahasti sillä törmäillä. Se kävisi aivan liian kalliiksi jo.
Koomista oli käydä näyttämässä autoa. Olin etukäteen soittanut ja sopinut, minä päivänä auton tuon näytille. Koomista asiasta tekee se, että oli pitänyt erikseen sopia siitä, etten tuo sitä aamukahdeksalta vaan valoisan aikaan. Varmaan pitivät minua luolamiesaikaan jääneenä, mutta eivät valittaneet aiheesta enempää. Samalla tavalla jouduttiin sopimaan siitä, kun auto viedään korjaukseen. Tosin tällä kertaa minulle ei enää naurettu, kun sanoin, etten tuo sitä pimeällä. Harvaa ihmistä nimittäin naurattaa lähteä ajelemaan tällä pimeydellä pelkillä parkeilla. Sen verran on tällä hetkellä valotehoa autossa. Onneksi pitkät sentään toimivat vielä, mutta ei sitä voi pitkät päälläkään ajella toisia vastaan, kun tunnetusti niiden teho Fordissa on ihan kohtuullisen hyvä. On siis vältettävä pimeitä metsäteitä hetken aikaa.
Kuvissa esiintyvät molemmat etukulmat. Huomioikaa erityisesti pesuainesäiliön kaunis sijainti (oikeassa paikassa, mutta puskurittomana typerän näköinen) ja varsin kauniisti muotoiltu ajovalo (rikkinäinen lasi on uusinta uutta Lapissa) sekä ehdottomasti konepellin pehmeä muotoilu.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti